Retour en annuleren
Bij Gevelaar doen we ons best dat je direct de juiste producten voor jouw badkamer in huis hebt. Het kan natuurlijk zo zijn dat een product onverhoopt toch niet gewenst is of dat je het terug wilt sturen. We maken daarbij onderscheid tussen annuleren en retourneren.
Twijfel bij aankoop
Twijfel je of een product echt gaat passen in jouw badkamer? Neem dan gerust contact met ons op via whatsapp, mail of telefonisch. We willen namelijk het liefst in één keer het goede product leveren. Dit zorgt ervoor dat je direct het goede product in huis hebt én het is beter voor het milieu omdat we het aantal bewegingen beperken.
Retourneren standaard producten
Heb je van ons een product ontvangen en wil je die terugsturen? Bij Gevelaar heb je een bedenktermijn van 30 dagen. Wanneer je ontevreden bent over jouw aankoop dan kun je binnen deze bedenktermijn aangeven dat je wilt afzien van jouw aankoop. Nadat je dit hebt gedaan, heb je 14 dagen om het product terug te sturen. Dit kan wanneer het voldoet aan de volgende voorwaarden:
-
Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden.
-
Er staan geen stickers, aantekeningen of andere veranderingen op de originele verpakking;
-
De retourzending is voorzien van een begeleidende brief met jouw ordenummer, adresgegevens en rekeningnummer zodat we de retourzending vlug kunnen afhandelen.
Indien jouw verzending hieraan voldoet, krijg je van ons je geld binnen 14 dagen na ontvangst terug.
Retourneren speciale producten
Het komt voor dat we producten of materialen speciaal voor jou bestellen of op maat laten maken. Denk bijvoorbeeld aan materialen, onderdelen of tegels. Deze producten kunnen bij Gevelaar niet retour. We zullen je dit direct nadat je online besteld hebt aangeven zodat je weet waar je aan toe bent.
Retourneren beschadigde producten
Het kan zijn dat de producten beschadigd bij je aankomen. Controleer daarom je pakket direct bij aankomst op beschadigingen, maar in ieder geval binnen 24 uur. Is een product beschadigd, geef dit dan aan ons door per mail of whatsapp. Voeg daarbij ook een foto van de beschadiging. We nemen dan zo snel mogelijk contact met je op en bedenken samen met jou een passende oplossing voor de situatie.
Kosten retourneren
Bij Gevelaar heb je twee manieren om je producten te retourneren:
-
Zelf retourneren op ons adres in Enschede.
Je kan je producten zelf retourneren op ons adres in Enschede tijdens openingstijden. Hier zijn geen kosten aan verbonden. Laat je even weten dat je langs komt via mail, whatsapp of telefonisch? Dan kunnen we je retourzending zo snel mogelijk afhandelen.
-
Retour zenden via post
Wil je de producten retour zenden via een vervoerder? Gevelaar betaalt de kosten voor de retourzending niet. Afhankelijk van het product kun je deze per pakketvervoerder of transportbedrijf naar Gevelaar laten opsturen. Deze kosten variëren van € 6.95 tot € 99,95. Wanneer je producten voldoen aan de voorwaarden van een retourzending, betalen we de kosten van het artikel binnen 14 dagen aan je terug.
Retouradres en openingstijden
Gevelaar
t.a.v. afdeling retouren
Haakbergerstraat 201
7513 EM Enschede
De openingstijden van de winkel zijn:
-
Maandag tot en met woensdag en vrijdag: 09:00 uur - 18:00 uur
-
Donderdag: 09:00 uur - 20:00 uur
-
Zaterdag: 09:00 uur - 16:00 uur
-
Zondag: gesloten
Annuleren
Onder annuleren verstaan we een bestelling die je hebt gedaan die nog niet in het bezorgproces terecht is gekomen. De producten zijn dan nog niet met een vervoerder op weg naar jou. Wil je een product annuleren, geef dit dat zo snel mogelijk aan ons door via whatsapp of mail. Hoe eerder we jouw bericht ontvangen, hoe groter de kans dat we hem kunnen annuleren. Annuleren van je bestelling is gratis. Is het product al onderweg? Kijk dan bij retourneren voor de voorwaarden.